مکمل روی، و پروتئین در افراد در دیالیز

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

مکمل روی، و پروتئین در افراد در دیالیز

مکمل روی، و پروتئین در افراد در دیالیز

مکمل روی و پروتئین در افراد در رژیم غذایی متعادل DialysisA، نقش مهمی در حفظ بیماران دیالیز بیماران دیالیزی well.As اغلب اشتها تجربه، و برخی از مواد مغذی ممکن است در طول دیالیز treatment.Therefore از دست داده، بیماران نیاز به برخی از مکمل های مواد غذایی و مکمل minerals.The روی و پروتئین لازم برای بیماران تحت دیالیز است.

مکمل روی در افراد در دیالیز

پروتئین یک منبع مهم zinc.However، است، بیماران کلیوی باید به منظور توسعه یک رژیم غذایی کم پروتئین به کاهش تولید زباله برای کاهش استرس در کم پروتئین kidneys.A قالب ممکن برآورده نمی فقر needs.Zinc روزانه یک فرد بزرگ است علت ریزش مو برای افراد در دیالیز.

چگونه برای افزایش مکمل روی؟ از مواد غذایی، دارو؟ گپ و گفتگو با ما حرفه ای پزشکی آنلاین برای پیشنهادات بیشتر در حال حاضر!

مکمل های غذایی پروتئین در افراد در دیالیز

پروتئین برای ساخت و ترمیم عضلات و بافت ها، درمان زخم ها و به مبارزه با infection.Not خوردن پروتئین کافی می تواند باعث مشکلات جدی شود و حتی هدایت شما نسبت death.However اولیه، به عنوان بیماران تحت دیالیز ممکن است پروتئین در طول درمان از دست دادن آنها برای افزایش مکمل پروتئین برای پاسخگویی به نیازهای فردی خود. با این حال، اگر پروتئین اضافی ارائه شده است، آن را فشار اضافی در کلیه ها می شود. چگونه برای مدیریت مکمل پروتئین روزمره؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما در حال حاضر!

به غیر از مکمل روی، و پروتئین برای افراد در دیالیز، بیماران باید توجه بیشتری به مکمل های زیر پرداخت.

برخی از ویتامین ها و مواد معدنی می تواند در طول دیالیز از دست داده است. معمولا ویتامین های محلول در آب مانند ویتامین C و B آهن، کلسیم، و ویتامین D به بیماران تحت دیالیز نیز پیشنهاد شده است. با این حال، به عنوان برخی از مکمل ها ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده که به کلیه ها مضر هستند، بیماران دیالیزی هرگز نباید هیچ مکمل ها بدون مشورت با پزشک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.